Page daccueil - Site de la Chorale Point dOrgue de Wambrechies

Site de la Chorale Point dOrgue de Wambrechies

OVERVIEW

This web site choralepointdorgue.info presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have researched eight pages inside the web page choralepointdorgue.info and found zero websites associating themselves with choralepointdorgue.info. There are two contacts and locations for choralepointdorgue.info to help you communicate with them. There are one public communication sites owned by choralepointdorgue.info. This web site choralepointdorgue.info has been online for six hundred and fifty-eight weeks, ten days, five hours, and five minutes.
Locations
Nov 2011

CHORALEPOINTDORGUE.INFO RANKINGS

This web site choralepointdorgue.info is seeing variant quantities of traffic all over the year.
Traffic for choralepointdorgue.info

Traffic ranking (by month) for choralepointdorgue.info

Traffic ranking by day of the week for choralepointdorgue.info

CHORALEPOINTDORGUE.INFO HISTORY

This web site choralepointdorgue.info was first submitted to the registrar on November 25, 2011. As of today, it is six hundred and fifty-eight weeks, ten days, five hours, and five minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

WHAT DOES CHORALEPOINTDORGUE.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of choralepointdorgue.info Mobile Screenshot of choralepointdorgue.info Tablet Screenshot of choralepointdorgue.info

Chorale Point dOrgue

Robert CELTON

184 rue de Marquette

WAMBRECHIES, FR, 59118

Jimdo GmbH

Hostmaster Jimdo

Stresemannstrasse 375

Hamburg, DE, 22761

CHORALEPOINTDORGUE.INFO HOST

Our web crawlers found that a single root page on choralepointdorgue.info took four thousand and thirty-five milliseconds to load. We identified a SSL certificate, so therefore our parsers consider choralepointdorgue.info secure.
52.51.165.105

ns1.jimdo.com
ns2.jimdo.com

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I revealed that choralepointdorgue.info is utilizing the nginx operating system.

Page daccueil - Site de la Chorale Point dOrgue de Wambrechies

Site de la Chorale Point dOrgue de Wambrechies

CONTENT

This web site has the following in the web site, "Cette année 2018 la chorale prépare le concours International de chorales de Prague, elle aura le plaisir de vous revoir en cour dannée lors de ces prochaines présentations." Our analyzers noticed that the web site also stated " Créée en 1983, la chorale Point dOrgue de Wambrechies est affiliée au mouvement A Coeur Joie." The Website also said " Depuis toujours elle participe aux activités de ce mouvement. Forte de 50 membres, tous amateurs, elle aborde un répertoire varié allant de la musique baroque à la musique actuelle. 06 29 07 30 21."

SIMILAR WEB PAGES

Chorale Point dOrgue

Forte de 60 membres tous amateurs, elle aborde un répertoire varié allant de la musique renaissance à la musique actuelle. Concert à St Omer du 5 juin 2016. ACJ NPDC journée régionale 2012. 9 éme Rencontres des Associations. Fête de la musique 2012. REQUIEM de FAURE ST OMER. 8émes rencontres des activités et des associations.

Home Chorale Paroissiale du Pôle Missionnaire de Fontainebleau

Que vous soyez paroissien, chantre, choriste, chef de chœur ou simplement mélomane, ce site est à votre service. Nous vous souhaitons une excellente navigation et nous espérons que vous trouverez tous les renseignements qui vous sont nécessaires.

RACAN CHANTE - infos pratiques

Chant basque, paroles J. Laboa, arrangement Jo Maris. Chant basque, Urunuela, transcription Jo Maris. Tradition afro-américaine, harmonisation Bernard Lallement. Agrave; Rouziers de Touraine. Racan Chante Sa petite histoire. Racan Chante fête ses vingt ans.

Chorale Roundup

wax on! Tuesday, January 15, 2013. I realize that people have other issues and that no one knows the battle others are fighting. Sing more than you do! Tuesday, February 15, 2011. This show means an amazing amount to me.